Saturday, January 30, 2010

SNAP VIA MIRROR CONTEST


Bismillahi walhamdulillahi 'alaa rasulillah ..

terjumpa mengenai entry ni di blog ukhtie khairunissa bt saad :

SNAP VIA MIRROR CONTEST

err..sound interesting since saya ni minat bab menggambar nih..gambar ni saya ambik masa baru lepas kawen dan time tu pulak kena duk jauh dari suami sebab proses menguruskan visa sedang berlangsung..huhu..sudahnya takdop kerja..maka abis la litip mak saya saya tenyeh kat cermin..(mak saya tak baca blog..hahah..:P) sebab saya tak suka menenyeh litip kat bibir..huhu..


untuk penganjur kontes ni..err..saya mencadangkan supaya blog anda :

  • background tu tukau le kaler yang suci sikit..(easy on eyes gitu) ni nak carik button follower pun konpius sebab banyak nau benda lip lap kat situ..kesian tau warga tua cam ...hehe
  • tulisan plak pun kena kasi besar skit..terutama kat blog butik tu sebab kastemer cam saya ni kan..alahai..lens mata tak sampai 1 megapiksel nak oii...hehe..
  • widget tu susun elok2 la skit sebab banyak nau..hehe..kalau kurangkan sikit pun takpe..macam blog yang di follow tu buat dalam bentuk tab menu..supaya tak menyemak sangat di situ..hehe..
errr..nak 2 je kan..aku bagi 3..kalau nak lapanblas lagi karang le ye..hehhe..nasib baik ko buat contest ni dik, ade gak modal aku nak update blog..hahaha

ps: details about the contest, here.

No comments: